händelserik dag.

Jobbade 8-10 sen hem, ut med mamma i skogen och sen bort till Emma och fikade och pratade. Mycket trevligt och tiden den gick så fort så helt plötsligt hade jag varit där 2 timmar och det var dags att dra vidare mot Norrköping.




Väl i Norrköping stannade jag till hos syster yster först. Busade lite med busfröna och så. Och jag förundras varenda gång vad de blir stora, de ser ju bara äldre ut för var dag som går.
Casper satt vid matbordet och tittade på mig, så frågade han - Varför är du gammal?
Undrade såklart vad han pratade om. Haha och fick till svar: under din näsa. (röd och torr) Haha dom är bra roliga ibland. Säger precis vad de tycker och tänker.
Och idag ville de inte alls att moster emma skulle åka hem. Sa att de skulle säga till mamma att de vill åka och hälsa på mig. -Jaaaa, imorgon?. Hm ne inte imorgon =P
Och så sa lilla Hugo - Måste du gå varje dag, åk bil ist. Haha


Lilla Hugo spexar, eller ja inte så lilla längre, 5 år.


Casper


Busar med ziza =)

Sen var jag hemma hos pappa en sväng, där byggs de om för fulla muggar, blir nog mkt fint när de är klart. Fick äntligen se brorsans tatuering oxå. =) Fick order om att jag oxå minsann var tvungen att göra en nu eftersom både han och Camilla har gjort en syskon tatuering.




Brorsan, och han blir bara mer och mer lik pappa.


Matdags.


Dagens frisyer.


Och nu avslutar jag med en bild på lilla pluttan, hon vågar inte gå ner för trappen. Hhaa

påvägen hem sprang jag in på maxi och köpte mig ett par vinterdojjer.
Och så var det en biljävel som satte på helljusen precis framför mig och 3 sekunder senare åkte han dit i fartkameran, tror nig jag var något skadeglad? Haha.

ne, sova nu. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback