fredag

Ja igår var de tenta. Kändes ganska bra. men man vet aldrig.
Sen var de bara hem och svira om. Middag på Riva med arbetskamraterna från hemtjänsten. Mkt trevligt.
Sen fick jag och Frida leka ledsagare hem. Haha. Och så fortsatte hon och jag till Statt och satt där och drack en öl, men vid 12 snåret var de dags att gå hem och krypa ner i sängen.

Idag har jag städat. Alltid lika kul att göra mamsen glad. och så tycker jag att det är rätt avkopplande att städa.

Fick ett telefonsamtal imorse oxå, ska jobba hela helgen lång, 08.30 - 16.30 20-22 på både lördag och söndag hos brukaren jag var på inskolning hos förra veckan eller när de var, spännande =)

Ne, ta en powernap och sen bege mig till jobbet 16-20.30
Bjuder på en bild från gårdagen, nyinköpt halsduk =p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback