gubben i lådan.

Jobbelijobbat idag. På härligt humör och vädret kunde man inte klaga på =)
Ja sen kom jag hem, meningen var att det skulle tränas core ikväll men nedå, emma åker på förkylning och mådde just inte alls bra =( Typiskt när man väl bestämmer sig. daaah!

Ja men sen kom energin tillbaka iaf, städat några lådor + glasskåpet i köket, tvättat 2 maskiner, städat mitt rum och rensat inne på toan. Jaja, bäst att passa på när man kan och orkar.

Nu har jag precis betalt lite räkningar och tänkte att jag skulle lägga mig och glo på tv, försöka varva ner. Imorgon ska de jobbas 8-16.

Ja just, måste visa bild på de nya skorna. =)


Mina nya stövlar <3


Och dessa ska jag och agge dela på, innbära en massa tjaffs? Ne vi ska nog se till att sköta de snyggt, eller hur sis? ;)

Kommentarer
Postat av: Jessi

haha, för då hade du sagt de! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback