massage

Jajjemän, idag ska jag unna mig massage 30 min. Behövs kan jag ju säga. Kanske jag kan bli av med min huvudvärk oxå, hoppas =)

Sen är de jobb 16.00 - 21.00 som gäller. Skulle få mitt schema för november idag oxå. Spännande.

Ja, annars har de inte hänt så mkt idag. Vaknade vid 05.30 imorse, som vanligt. somnade om och sen har jag fixat och donat lite här hemma, tvättat och så.

Ziza kom och la sig i min säng imorse när mamma gick till jobbet, efter ett tag började hon hulka och jag ville inte ha några spyor i min säng så hängde henne över kanten ist. Sen började hon igen och så fickvi köra samma procedur. Stackars lilla pluttan. =( Men nu verkar de som att hon mår bättre iaf.

Jaja, har inte så mkt mer att skriva. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Jessi

söt tjej! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback