you make me feel

Like Im the only girl in the world. Haha ja man kan ju önska.

Ja vart ska vi börja, fredagen läkaren och sen jobb 11.30 - 17.00 sen for jag iväg till Norrköping. Skitungarna sov när jag kom så spenderade kvällen med pappa och annmari. Men blev sängen runt 22.30 =)
PÅ lördagen gick jag upp skapligt så att jag skulle hinna spendera lite tid med grabbarna och ta en fika med systra.


Hugo <3


Casper spexar lite <3

Vid 13.00 på lördagen for jag hem till Katrineholm igen. Så tog jag och jessica en promenix med hundarna i det fina vädret =)





Och wips så fick jag ett sms, fjärilar i min mage. Hade inte riktigt väntat mig de, men blev desto gladare. Ja sen var de dags att styra om till party, sagt och gjort, tjejfest hemma hos angelika. Mycket trevligt med dans och en massa snack.

Men sen tog jag taxi ut til högsjö, R ville så gärna att jag skulle komma ut till honom och var beredd att betala hela summan så klart man inte säger nej då =P Åkte ut dit, men puckot somnade och hade ju inte mer än 120 kr till att betala taxin, så han fick skicka en kollega till gerhard så han fick lägga ut de resterande 500 kronorna. =(

Ringde emelie och leo som var i högsjö och lånade ut en tändare till mig. Mycket snällt. Och vad de var för humör jag var på vet jag inte, skulle väl egentligen börjat storböla och vara förbannad men allt jag kunde göra var att skratta, och jag skratta så jag fick ont i magen. Men tillslut kom jag in iaf.  Mys =)

Ja sen fick jag skjuts hem igår (söndag) sen kom jessi förbi och så lurade de ut mig i skogen. Var inte på mitt bästa humör men efter en stund lättade det. Väl hemma somnade jag såklart, orkade bara inte hålla mina ögon öppna. Vaknade vid 20.00 igen och fräste och hade mig så fort någon sa något. Ja som sagt, inte den bästa dagen i mitt liv.


Gårdagens skörd! =) Mums.

Ja idag missade jag tandläkartiden, jävla dummhuve rent ut sagt. Nu måste jag betala 360 kr för den tiden och sen måste jag betala mina 4 jävla hål plus att dra ut en visdomstand så småning om. =( Inte några pengar jag kommer att ha i första taget. Dumma dumma.

Har städat och sådär. Systeryster fyller ju 20 år idag. Grattis Grattis!

Uppdaterar säkert mer ikväll...


Dagens outfit. Hm. Ser ut som att jag tokbölat, men de är bara mina ögon som är skaplugt svullna idag och inte pga tårar =p


Dagens frilla.

Idag är jag i drömmarnas land och jag mår så himla bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback