bilfärd

Ber verkligen om ursäkt för mitt fruktansvärt dåliga uppdaterande. Men det är lite mkt just nu, vart tar tiden vägen egentligen? =p

Inatt var jag med fian upp när hon skulle köra sanna och hennes kille till arlanda. Gick till fian vid 8 igår, käkade lite och kollade på film, remember me. Mkt bra men sorglig film. Sen var de dags att försöka sova lite. Låg först på soffan men de gick inte alls, gick in och la mig i sängen men inte häller de gick så när de var 20 min kvar innan de var dags att gå upp gav jag upp. Så bar det iväg.

Försökte såklart sova i bilen, men jag har så jäkla svårt att sova i bilen även om jag känner mig trygg. Så de var ju fullständigt lönlöst. Väl uppe i sthlm så släppte iväg dem. Inte ett dugg avis, inte alls, skulle lätt kunnat försöka hoppa ner i deras resväska. Jäkla skit.

Men jag och fian fick vända hemåt igen. Stannade och skulle få i oss något att äta. Åh vad gott med hamburgare, men de donkan  hade bara frukost. Så vi beställde en varsin macka och kaffe. Fick stå och vänta väldigt länge, fian gapa om att det är minsann bättre service i katrineholm, och katrineholms service suger så då kan ni ju tänka er. Fick inte häller rätt saker =( Och fian försökte beställa en mjölk med kallt kaffe, som jag skratta så jag höll på att dö. Vadå övertrött? Haha.

Ne, mackorna smakade inge vidare så dem kastade vi åt helvete och skulle ta en french hot dog på macken ist. Men för de första stoppade han in brödet i mikron, what? Sen när jag fick min korv sa han "Jag fick ut lite iaf" sås från tuben alltså, och fian sprang mot dörren, tog sig i håret och sa TA MIG HÄRIFRÅN!!! Haha.

Ja kul var de. Men vi bojkottar donkan och macken där i fortsättningen. Haha hemfärden gick bra.

Sov en stund när jag kom hem, men inte de lättaste när solen lyser så fint utanför fönstret.

Ne nu fick jag brått, ner på stan med jessi. Mors goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback