destination

Jaha, sovit så gott så inatt, bortsett från en massa konstiga drömmar, men mamma sa att de skulle vara fullmåne inatt, men de har hon sagt i några dagar nu. Haha. Jaja, sen vid 10.00 steg jag upp iaf och då var de bara att sätta igång och städa, visning på huset idag. Får välla se hur de gick då. Skulle vara en familj med många barn tydligen så då skulle ju detta hus passa perfekt tycker jag.

Jag och mamma for iväg och gick ut med hundarna sen hem till mormor på en snabbfika. =)
Efter de satte jag igång och bakade bullar här hemma, så kom JOhanna och Lukas förbi på fika.

Lukas tittade runt lite, helt plötsligt blev de väldigt tyst och Johanna frågade vad han gjorde. först sa han Nej, vilket betyder att det är något hyss på gång, sen sa han traktor. Smög mig in i mitt rum för att titta vad busungen gjorde, jajjemen, han satt vid min dator och knappade =p Ville ju titta på traktorn på youtube som han och Johanna brukar göra. Hihi

Ja sen var jag en sväng ner till apoteket och hämtade ut paket på coop, Jackan hade kommit. Och jessica, de var exakt en sån du tittade på på HM. hehe

Ja sen var jag ute med hundarna, gick förbi mormor och lämnade lite bullar, sen har jag känt mig så jäkla rastlös. Men jessica kommer hit om en stund. Får väl se vad vi hittar på för skoj.

Här kommer lite bilder från dagen.


Finaste mormor <3


Johanna och Lukas =)





Och nu blir de nog en sån där kall öl =)


Och så ska jag måla klart mina naglar, inte de lättaste om jag säger så, inte när man skakar som ett asplöv. Och jag vet inte om jag skrev om de igår men var på provtagning för ett tag sen och det visade inga tecken på B12 brist så det blir att ta ett ordentligt snack med läkaren när jag ska dit den 8 oktober, för såhär kan man ju inte ha det. Ni som känner mig vet hur darrig jag är på händerna var eviga dag. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback