förkylning

Ja vad säger man, jävla förkylning. Orkar inte någonting alls. Igår var jag i skolan, när jag kom hem var jag helt ihjäl, och då undrar man egentligen, kan väl inte vara så himla ansträngande och sitta och lyssna på någon som pratar i typ 3 timmar? men jodå, de är mer än vad kroppen orkar med. =(

Idag är det meningen att jag ska plugga gärnet, men kan ju säga att sängen med en filt lockar betydligt mer. Funderar på att kanske ta o vila en sväng innan jag sätter igång, i hopp om att kroppen är piggare då. Jaja. Vet att man får höra, skulle inte du plugga?? isåfall. Haha

Klockan 14 är de dags för veterinärbesök och en spruta för lilla pluttan.

Ja, jag har inte så mkt annat att berätta. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback