sämst

Sämst uppdatering här men det har varit full rulle...
I lördags var de hundkurs ute i högsjö, mycket givande och lärorikt, klickade in ziza med klicker så hädanefter kör vi det och det känns som att det kan ge ett gott resultat, men hon är duktig min lilla plutt.
Och sen hem, mamma och co hade börjat flytta mormor så de va inte så mkt kvar. Sen var de dags för lite städning och inflytt för min del =) Känns riktigt bra att ha ett eget krypin igen =)
Jessica och jag fixade och donade hela kvällen lång.
Söndag var de hundkurs igen, sen lite mathandling och jobb 17-21.

Måndagen bestod av målning, jessica hjälpte till att förvandla mitt lilla vardagsrum =) Och den nya soffan kom på plats, hur härlig som helst, dock fattades en ryggkudde, ja de slår väl aldrig fel när man handlar, alltid ska de vara någe krångel.

Idag har det varit möte 14-15.15 ungefär, sen hem och hämtade matlådan jag glömt. Tillbaka till arbetet 16-21. Och nu har jag fixat och donat lite hemma.

Ligger för tilllfället och njuter i min nya soffa =) Men snart dags för lite sömn, en dag imorgon med, med en massa fix, plugg och jobb 17-21, Tror att min telefon dyker upp då oxå =p

natti natti

Kommentarer
Postat av: Nattis

Nu du unga dam är det dags för ett par rader;) haha:p

Postat av: Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 21:32:00
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback