resultaten.

Var uppe med tuppen idag och åkte iväg och körde spinning med mikis o emelie =)
Gjorde ett sånt där test idag oxå, BIA mätning. Hmm. Inte allt för bra resultat kanske. Dags att göra någonting åt saken. På tok för lite vatten i kroppen, alldeles för mkt fett och för lite muskler, och mina celler mår tydligen inte så bra häller. Men nu känner jag mig sporradd. =) Dags att se om sina vanor. Eller ja, jag vet ju egentigen vad de är som är fel. SKÄRPNING!

Toksomnade visst. Men nu är det dags att ta tag i dagen. Ta ut ziza på en liten lunchpromenad. Sätta sig och plugga, hur jag ska hinna med ca 150 sidor engelska idag vet jag inte riktigt. =( P-mötet blev inställd idag så har jag ju iaf lite extra tid på mig innan jobbet 17-21.

Nehe. nu har jag icke tid med detta längre. Mors!

Kommentarer
Postat av: Jessi

se det som en push i rätt riktning! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback