tisdag

Klockan ringde 06.00 imorse, inte så himla kul att gå upp då efter en helvetes natt, vaknade väl ca 1 gång i timmen. =( Men men, de var bara att pallra sig upp och bege sig till friskhuset för lite spinning 06.45-07.30, så jäkla skönt efteråt. =) Bokade även in mig för lite BIA mätning kl 06.30 nästa tisdag, sen ett spinning pass efter de.

Ja, sen var de jobb i hemtjänsten 07.45 till 10.00 ungefär. Hem, käkade lite frulle med mamma och annakarin och sen ut med hundarna. Sen dök jag ner i min säng. Sov väl ungefär från 12.30-15.30 och så var de dags för ännu mer jobb 17-21.

Inte för att det är jobbigt jobb men att ha jobbat kväll från fre-tis känns. Kvällarna är ganska viktiga för en känner man.

Nehe, sova kanske. Imorgon går tåget till etuna 07.40 sen hemma 13.00. Har läkartid 14.00 och då tänker jag även försöka få något svar på varför min halsmandel fortfarande är svullen och ömmar trotts en penicillinkur.

Ja sen ska jag träna zumba 17.30 och hinna ta en kaffe med fian under dagen =) Där emellan lite plugg hade jag tänkt. =)

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback