jag önskar ingenting hällre....

Jobbade 8-10 idag, sen blev det en sväng på stan med Johanna och Lukas =)

Vid 14.30 var de dags att bege sig till Nävertorps vårdcentral, plockade upp Jessica innan, kom dit men ooops de va visst imorn jag skulle dit, haha. Jaja, tur att jag kom en dag för tidigt och inte för sent =p

Sen tog vi en sväng med bilen, upp till jysk och så. Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik. Väntar på att gå över till fian och bli bjuden på mat =)

För någon som du, kan jag lämna allt jag har, men någon som du, är hela världen underbar. Jag har drömt så många drömmar, kan den här nu bli sann? Med någon som du....


Bjuder på en bild från dagens fikastund på sultans =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback