måndag

Jaha, nu har jag fixat med lite nödvändigheter, ringt till friskhuset och kollat varför de dragit 400 kr både nov och dec, ansökt om csn och till min stora förvåning har fribeloppet höjts, så får tjäna runt 60000 kr och 1 juli höjer de studielånet med 460 kr, duktigt regeringen!!! =)

Har även hittat en lägenhet till mormor, sibeliusgatan, en tvåa på våning 3, hoppas den är perfekt så hon kan flytta 1 april =P

Ja annars då, ska strax ner på stan och inhandla en lite present till Lukas som blir 2 år idag, stora killen ju! =) Sen till jobbet en sväng och fylla i timrapport och sen iväg och fira 2 åring och sen till det andra jobbet och jobba 16-21.

Känner mig skum i kroppen, bara jag inte är påväg att bli sjuk. Hoppas det var allt igår som gör att jag känner mig lite konstig idag.

Nej nu har jag inte tid med detta nå mer.


Födelsedagsbarnet =)


Min tatuering =)


Nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback