sjuk.

Ja imorse fick jag tid på vårdcentralen, sänkan var hög och lite feber men halsprovet visade ingenting. Konstigt med tanke på att halsmandeln snarare ser ut som en golfboll och jag kan knappt svälja. =( Men men, fick peniciilin iaf och så fick jag göra en odling så de kanske visar på vad de kan vara för skit.

Men sänkan visar ju på att det är en infektion i kroppen och det känns kan jag ju säga, sov några timmar när jag kom hem, mamma sa: Värst vad du har sovit gott, snarkat så det har hörts ut till vardagsrummet. Haha. Ja då är man nog trött. =p

Sen gick jag till fian och tog en kaffe och nu är jag hemma igen, helt slut i kroppen så nu ska de vilas en stund innan de är dags att gå bort till jessica för lite kvällsmys.

Tur att denna vecka inte innehåller så mkt jobb så att jag har en chans att vila upp mig innan nästa vecka då det ska börjas pluggas igen, lite smått nervös faktiskt.

Ne, vila var de. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback