bläää.

Jag har en riktig jävla bläää dag idag. Ingen lusst till något, ingen ork för den delen häller, känns riktigt tungt att göra någonting alls. Snart blir de sängen för de enda jag vill är att sova...
Har varit hos mormor en sväng och flyttpackat idag, det är väl typ de enda jag gjort.

Hoppas på en bättre dag imorgon. Den börjar med ett möte på sjukhuset, sen plugga, fika hos Johanna och sen jobb 17-21, och då ska vi på bio =) Hihi

Angående mötet i fredags så gick de mkt bra. Fick prata med en person som visste vad hon pratade om eftersom hon rökt själv. Hon gjorde ingen moralpredikan och gav mig en hel del tips och råd bara, men var noga med att påpeka att det är mitt val, ingen annans och däför ska jag inte häller känna någon press gentemot andra, vilket man tyvärr gör många gånger, man skäms ju när man inte lyckas med något.
Men men, nu har jag iaf satt upp ett datum då det är slut med denna dåliga vana. Men som oxå fick mig att tycka var en bra grej är att INTE säga att man har slutat, bara säga att man har gjort uppehåll ett tag. För att slippa pressen gentemot sig själv och andra. =) Ifall man skulle misslyckas, men jag har viljan så.

Ja annars då, jobb och fest i helgen. Mkt trevligt. igår var jag även tvungen att ringa M och prata av mig lite, det tynger mig ganska mycket så det kändes bra att få en killes perspektiv och råd på dee =)

Jaja, ne nu var de allt för mig idag. Natti Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback