myshelg.

Ja nu är jag här igen.
Helgen var helt underbar trotts en jävla förkylning.
Fredagen började med att jag tog tåget till göteborg där M hämtade upp mig på stationen, åkte och handlade lite mat, hem till honom och käkade, tog ett varsit glas rött och så film på de. men båda var riktigt trötta så blev ingen uppesittar kväll där inte.
Lördagen for vi ner till nordstan ganska skapligt, shoppade och käkade lunch. Sen tåget mot herrljunga. Myskväll med melodifestivalen och en varsin öl. Blev sängen ganska tidigt även denna kväll. Söndagen med mysfrukost, en massa mys och sen vid 17.00 var de dags för mig att ta tåget hem. Började känna mig riktigt jävla mosig, och till råga på de så stannade tåget 30 min mitt ute i ingenstans och jag kände lite småpanik, trångt, massa folk och jag ville bara hem till sängen. Men ca 45 min senare en beräknat var jag hemma i katrineholm. Och ja de blev sängen tidigt.

Igår skulle jag åkt till skolan men blev till att vara hemma. Jävla virusförkylning... Man mår bra så länge man ligger i sängen men så fort man är uppe o rör på sig känns det som att man ska kolappsa. =( Men nu börjar de gå åt rätt håll iaf.

Ska ta o bege mig till jobbet strax, 17-21. Tur att det är ett lugnt jobb man har, annars hade jag inte orkat.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback