små tankar...

En fullspäckad dag. Skola på förmiddagen. Sen hem, ut med hunden, iväg till jobbet och intervjuade min chef i skolsyfte. Vidare till Johanna och Lukas för en kopp kaffe. Lukas är så söt när man ska gå "Emma vara i tutas hus" =p Går oftast på repeat =P Haha.

Började även fundera lite när jag åkte därifrån. Ofta så pratar man ju om sig själv i tredje person med barn, undrar varför egentligen? Någon som har svar på de? =p Men så kom jag även på att jag kommer på mig själv att prata så till Casper och Hugo fortfarande, de är snart 7 och 5,5 år gamla. De måste ju tänka "knäppa gamla moster som pratar så" haha. Ne fyy, måste verkligen få bort det, de är ju inte små bebisar längre =p

Efter fikat var de iaf dags att åka hem o äta. Och så vidare till jobbet 18-21.

Ja de var väl allt för mig... Nu ska fattiga fettot ut och ta en rök! klockrent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback