tell me what you are thinking and guide me...

Har en förmåga att kunna skriva av mig en del i bloggen när jag inte mår så bra. Men tänkte nu för en gångs skulle säga att jag faktiskt känner mig lycklig eller tillfreds med livet =) Det som fattas är väl kärleken men jag känner mig iaf tillfreds med att vara själv just nu, ingen olycklig kärlek häller =) Att inte träffas gör det gott, det gör att man släpper taget =) Har min kära familj och mina älskade vänner i min närhet.

Det finns dock en person jag saknar enormt, men jag kan inte göra så mkt åt det just nu, har försökt. Så nu ger jag dig bara den tid du behöver. Hoppas de inte dröjer allt för länge min vän.

Och innan jag avslutar detta blogginlägg måste jag bara skriva en tanke jag haft idag. Antingen har jag världens snedvrida kroppsuppfattning eller så lägger kameran på ca 10 kg på bilder. Känner mig inte så som jag ser ut på bilder, får en chock när man ser sig själv. Vad tror ni? Är det jag som tror att jag är smalare än vad jag är eller är det kameran som lägger på några kg? =p

Ne, natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jessi

jag tänker varken säga bu eller bä. tycker det istället låter som att du börjar bli nöjd med din kropp, och låt det vara så! man ska vara nöjd!

Postat av: Johanna

Jag tycker att du ser ut som du gör på bilderna, iaf på de bilder jag tar. Och jag tycker att du är FIN, du är absolut inte tjock om det var det du inbillar dig! Kameran lägger ju dock till en massa andra grejer, blixtar, skuggor osv som säkert gör att det ser annorlunda ut.



Och som Jessica säger, man ska vara nöjd, och du har absolut inget att inte vara nöjd med.

KRAM!

2011-03-05 @ 08:51:26
URL: http://johannamokvist.bloggplatsen.se
Postat av: ?

Tror att hon saknar dig med om det är hon jag tror!

2011-03-07 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback