rubrik?

jahapp. Jobb idag, imorse var de svårt att gå upp, kom nog inte ur sägen förnst 06.30 o då blidde de bråttom, 45 min tills man började. Jobbade, ganska lugnt o så, passade på att dra hem lite tidigare.

Åkte iväg o käkade med gerhard och handlade lite på coop medans man väntade på världens snabbaste vän ;) Finns nog någon som är snäppet värre än mig. Haha. Men tycker ju om dig för de vännen. :)

Ja som sagt, mötte upp jessica o gick till apoteket och hämta ut medicinen, så jävla dyrt, 10 kr. Haha. Sedan hem till mig, satt o kolla på tv o snacka lite skit. Sen drog hon iväg och jag somnade som vanligt några timmar i soffan.

Ja, ringde och kollade om de stämde med reservplatsen o de gjorde de, ligger på nummer tio. JAG VILL!
Jaja, tjat om de nu ;) Dags för sängen, nyduchad och renbäddat, underbart.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback