full rulle.

Några dagar sedan....

lördagen, party hos emelie och staffan. Trevligt. Sedan blidde de statt för hela slanten.

Söndag, åkte ut tidigt till hulta. Umgicks med mamsen, gerhard, mikis, jimmy, agge och viktoria. Solade, pratade en massa och grillade. Hade allmänt trevligt. Sedan tog jag och ziza en promenad över till grannarna (Johanna och Martin) hundarna fick busa. Men de var mest äckliga. Haha. Sedan blidde de ett årets första dopp för emma. Stolt. Haha. Försökte få i min hund som kunde bada lät de som, men icke, hon höll på och klösa sönder mig så hon fick hoppa upp på land igen. Sedan blidde de spapredikyr hos anette, helt underbart. Somna ju nästan.

Igår var de jobb jobb och jobb. Sen hundkurs med mamma. Sista gången för ariel ju, mycket duktig tjej, nästan den som var bäst.

Idag var de jobb. Sen ljusparty. Mycket trevligt att så många kunde komma. :) Sen mat med jessica och desperate housvifes. Hihi. Föresten så kom min hund fram under soffan förut, ser ut som att hon har körsbärsöga. Jätte skumt :( Mamma berättade att hon sett de för ett tag sen, men på morgonen när jag kom dit var de ingenting. Men nu såg jag med egna ögon, så de blir att ringa veterinären imorn. Skumt att de bara kommer ibland, men de måste ju göra ont eller vara väldigt irriterande iaf, ser ju ut som att ögat ska trilla ut. Och är de körsbärsöga kan ev en operation komma på tal :(

ne, natti natti. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback