det går bra.

Och svar till anonym: Klart jag är glad att jag har ett jobb. inte menat så.

Haha, de går bra för mig :P Först är de mobiljäveln, ringde till 3, ska testa o sätta in kortet i en annan mobil, funkar de inte ska de skicka mig ett nytt kort men funkar de så måste jag länmna in den igen. Suck. Kanske får sitta o åka till norpan nån dag i veckan igen då. suck suck.

så håller jag på och julstökar lite, går segt men men. Satte upp gardinerna, de såg förjävligt ut så fick ta ned dem igen, och nu har jag ett par ljusstakar på vift. Får väl ta o gå ner i källaren och kolla igen, någonstans måste de väl finnas.

please dont leave me. Redan gjort men endå. miss him. Och det sårar när man är luft igen, alltid samma sak. Orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback