framtiden?!

Blidde statt med jessi och sandra igår, kul kul =) Roligast är oplanerat faktiskt.
Idag har de vart jobb, kallt och jävligt. Men men dagen gick ju ganska fort endå, fått en hel del beröm, då känns allt lite lättare. =) Beröm för gårdagens insatser "du var duktig emma, tack för igår" Värmer i mitt hjärta.

Sen har jag städat, tvättat och gjort ungsstekt falukorv med potatismos. Gått med en  massa skit ner i källaren så nu så de ganska fint ut. Men i det 3:e rummet är de fortfarande väldigt tomt, men de kommer väl något så småning om, vet ju iaf hur jag vill ha det.

Sitter och kollar p´å wallander, men ska nog ta en dusch snart.

Ah jag blir galen, en stunden lyckorus, sen på en sekund känner jag mig förbannad och sedan kommer gråten i halsen, vadå humörsvängningar?!! Men jag vet vad de kan betyda och jag hoppas verkligen på de bästa. Men inom en vecka borde de väl visa sig om de nu är som jag tror iaf. Jaja.

Har iaf tagit ett beslut om att skita i allt vad killar heter. Vad behöver man en karl till liksom? Bara till besvär, svin är de hela högen. Men jag önskar jag kunde få flytta härifrån, kommer ingen stans i denna stad. Vill slippa se deras fula trynen. Slippa minnas dem, slippa minnas allt svek.

Har försökt att tänka bort dig på alla sätt. Vill ha dig nu!

Och på jobbet, har jobbat i några år nu men kommer verkligen ingen stans. Folk som komit in senare har större ansvar än vad jag har och även om man så gärna vill och visar de så händer ingenting. Och eftersom bossen aldrig någonsin kommer acceptera mig som person så kommer jag häller inte komma längre där. Dags att ta tag i det, fly från stan, börja om och börja leva.


Kommentarer
Postat av: Strå!

En vacker dag kommer du hitta den rätte! Det vet jag! Stå ut bara ;)

2008-11-24 @ 13:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback