kärt barn har många namn

kom att fundera på förut, min lilla dam ziza har många namn hon, snisen, sniso, fisen, plutten, raring, sötnos och såklart ziza. :P

Ja, igår var de jobb som gällde, men vaknade runt 04.30 med en jävlans förkylning, åkte till jobbet och vid lunchtid gav jag upp. så ordnade så att jag kunde åka hem vid 13.30, la mig och sov i några timmar, glodde på tv och somna ganska skapligt.

Imorse var jag med mamsen och ariel till veterinären, ariels fot skulle läggas om, sedan hem och sov en stund så åkte jag ner med mamsen på apoteket, köpte lite otrivin comp som gjorde susen, sen var de bara hem o baka bullar, städa och stressa ihjäl sig inför ljuspartyt. mys med ljusparty, men ångest i kassan.

Men eftersom jag måste gå ner till 75% from måndag så tänkte jag sitta och ringa runt på lite extra jobb, need money.

ne, sova kanske. natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback