life is a bitch

torsdagen var de utbildning. Käkade på sultans på lunchen och sen gick jag ner till jobbet och hämtade mitt schema.

Trött på livet och alla dess lögner. Trött på orden "Jag vill inte ha något förhållande just nu men jag tycker om dig så vi får se om ett tag" sen 2 veckor senare är det alltid en ny brud på G. Är de så jävla svårt att vara ärlig. De sårar ju 10 gånger mer när det blir såhär.

Sedan blidde de lite vin och en tripp till norrköping med jessica. Emma w och sandra var snälla o körde =) Åkte hem till syrran och satt där först sedan blidde de otten. Helt okej =) Men min mobil försvann så att ni vet gott folk, har mitt gamka nummer för tillfället, men får väl snart tillbaka de andra nummret. Sedan körde syrran hem 2 fulla o glada tjejer. Haha. De bästa med att vara singel, kan göra vad fan man vill när man vill.

Idag har man varit halvt död, sov väl typ till 4. Sedan körde jag till norrköping, sitter nu här o är barnvakt. Busungarna sover och de är väl dags för mig med snart, upp tidigt imorn och jobba. 8-16. JajA Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback