live your life.

Utbildning idag. Gäsp gäsp.
Annmarie "Vad är det med dig du ser sliten ut"
"Jo men mantackar men jag är trött"
Annmarie "Ja då förstår jag, det får man vara"
Vilken tur då :P

Ja vad har vi pratat om idag då, fallprevention och etik.
Etik är INTE juridik. Ne tacka fan för de, de har jag verkligen inte märkt någonting av. våldtäckt och andra grova brott ger ingenting alls mot  andra brott som kan ge upp till 3 år. Förstår inte riktigt hur man tänker.

Kom in på ämnet om smink ^^
"det är sånt som täcker tex en finne sa annmarie, sånt vet ni ju redan. man kan de att de blir så fina och omgorda i tidningen ibland, så kul och se när de ser ut som fläsklägg innan. " Haha. Hon är bra rolig hon.

Sen passade jag på att sitta i massagestolen 15 min, underbart. :)

Ja, annars då. Mobilen funkar inte, men kors i taket den fungerade till på em idag, så de blir en vända till norrköping och lämna in den där jävla mobilen. *suck* Kanske imorn när man är ledig?

Ja, ne nu ska jag över till farmor nr 2 och äta lite krubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback