lördag

Igår var de jobb som gällde, sen fick jag nå ryck och började storstäda, en fredagkväll. Haha.

Men lessnade ganska fort på de så drog iväg till emelie och emma, drack några öl och gick till anna. Sedan gick vi vidare till annas vän, mycket trevliga killar. Blev bjuden på mer öl och sedan tog vi taxi ner till harrys, men där kom vi såklart inte in så killarna var snälla och vände på klacken de oxå, gick på picasso och fick en varsin drink, mums, Sedan blidde de starlight, även de blidde vi bjudna på och två drinkar där inne :P Gratiskväll. Mycket trevligt var de oxå, även om jag igentligen hatar starlight, men igår var de faktiskt roligt.

Gick ganska skapligt, ryckte upp tosse ur sängen och tog en cigg, blev visst så att jag sov där :) Mys. sen var de dags att gå upp kl 07.30, stackarn skulle upp och jobba, och inte fått sova så bra häller för lilla emma har legat och snarkat. Haha. Tur att de flesta ligger och sover vid den tiden, för tosse tyckte jag skulle låna hans mjukisbrallor ist för mina jeans, så de blidde stövlar och mjukisbrallor. Haha. hämtade ziza hos mamsen och gick hem och la mig på soffan, fett bakis.

Sedan efter några timmar var de dags att gå upp och åka ner på stan med emelie, handlade lite presenter, en till jessi som blir stora damen imorn och en till cia som fyller 30 idag.

Så ikväll blir de party för jessi och sedan ska jag väl förbi cia en stund och fira henne oxå =) full rulle.. Ne dags att laga lite mat och sen städa lite innan de är dags att göra sig iordning.

hade så bra gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback