lycka

Igår då pulsade man runt i snön på jobbet, jag älskar vinter och snö, just nu är de precis som man minns de när man var liten, mycket snö och helt underbart. Men nog allt fick jag min motion igår, blev några vänder fram o tillbaka mellan jobbet och brukarna.

efter jobbet kom emma och hämtade upp mig, åkte hem till henne och drack lite kaffe. Sedan blidde de hem till mor och hämta raringen, satt hemma en stund men tröttnade ganska snabbt, så tog en promenix bort till jessica. Tog en kaffe och lite cigg, kollade runt på youtube, massa läskigt. Sedan blidde de bus med fisen på gården. Hon älskar snö, helt galen ute :P Så vandrade vi hemåt, och min hund skrämde upp mig ganska ordentligt efter allt vi kollade på youtube, blev som en staty, kollade bakåt hela tiden och sedan stannade hon, skulle absolut inte gå en meter.

Så blidde de film o mys i soffan. Och jag kom nog allt på vad jag hade sagt, men det var väl inte så farligt? Hallå, missuppfattades nog ganska ordentligt, ja jag hade tänkt på honom men vafan inte så. Livrädd för ingenting. Haha

Ja, så vaknade jag upp kl 6 imorse kollade på tv en stund och somnade om, vakande av att emma o bella kom förbi, blidde kaffe och gröt för min del.

Så nu har jag pratat med lena oxå, ska dit tors 4:e så får vi se om vi kan få till de, om de behöver mig när jag har mina lediga dagar, hoppas hoppas hoppas. Vill verkligen få in lite mer pengar, och för de andra skulle jag nog vilja jobba mer än vad jag gör, känns inte som att jag är annat än ledig nu när jag går 75% :P visserligen är de skönt men jag behöver pengár.

Tycker att syrran o barnen kan komma hit imorn  och busa med moster. Hoppas Hoppas.

jaja, göra något vettigt kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback