mobiljäveln.

Jahapp, två dagars denna helg oxå då. I fredags var jag först på tupperwere hos fia, men luspank så de blev igenting där inte. Sen gick jag bort till emma o dem, de var på fest hos olsson. Ja sen drog jag och bella vidare på annan fest. Där blev de en massa prat med hampus om ja, kristoffer 1 och 2. Sedan mötte jag upp cissi och drog bort till safiren, sämst med folk men ganska kul endå måste jag säga. Så blidde de lite mat på donkan och sen hem till sängen.

Så igår var jag hos anette kl 11 och skulle fixa mina naglar, SMÄRTA! Ena nageln hade klantat sig lite, så fick slita bort den och den gick så djupt ner, stackars mitt finger. Ja men iaf, lyckas ju alltid bli en massa fel när jag sitter där så kl 15.50 kom jag därifrån :P Ut med doggarna eftersom familjen är uppe hos mormor i sthlm. Hem o fixa iordning sig, sen kom cissi, jessi och emma w bort till mamma. Drack lite och hade trevligt, så blidde de statt. Var väl trevligt de oxå.

Men alkolås på mobilen tack. Förstår inte,  men ska du vara otrevlig kan du väl lika gärna låta bli och svara. suck. Och emma försökte intala mig att jag inte skämde ut mig eller gjorde fel men har tyvärr lite svårt att tro på de och intala mig de. Men men. Blidde soffan hemma hos mamma.

Vaknade upp och mobiljäveln är fucked up igen "inaktiverat USIM" Fan den har nyss vart inne på lagning, vad är problemet? Min stackars mob.

Ne, nu kan väl mamma o de komma snart så jag kan gå hem och julpynta och gräva ner mig i soffan. =`(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback