norpan gånger 2.

en sväng till norpan igår med med emma w och andreas :) Lämnade in min kära telefon på lagning. Hoppas de hittar felet. Anndreas handlade en ny aoutfith och sedan blidde de fika med Johanna :) Andreas tyckte säkert om bilturen hem, bara en massa tjejsnack. :P

Sen gick jag och ziza bort till emma och emelie och deras fina lägenhet =) Fick låna emelies bil och åkte ner och hämtade mitt paket, min nya dator :D HIhi Sedan blidde de en kopp kaffe där.

Sen hem, så kom cissi, jessica och eric, skulle ha en liten lugn filmkväll, men vi hamnade visst i norpan på deli. Haha. Där kan man ju snacka om impuls, men kul var de. :P

Idag var de jobb, 7.15 till 10.00 och sen 16.00 till 20.30 bläääk. Och fick ju gå imorse oxå, snorhalt. Men funderar allvarligt på att ta cykeln till jobbet under kvällspasset.

Jaja, prat om de nu ;) Haha. Saknar nästan de lite grann "Prat om de nu"  vila en stund innan de är dags för matlagning.

Kommentarer
Postat av: Strå

Haha, vad var det jag sa! :D Jag sa ju att du skulle festa!!! :P

2008-11-22 @ 14:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback