norpan.

studiecirkel idag, ganska långtråkigt, en och en halv timme kändes som evigheter.
Men så började det snöa. Tihi.

Åkte med fian till norpan, först in till stan till 3 butiken. Fixade till min mobil, uppdaterade mjukvaran. Ah men tjena att de blir bättre, så får väl åka en vända till någon dag och lämna in skiten. *suck*

Så blidde de en sväng förbi syrran, hugo blir stor kille idag, 3 år. Känns inte som att de var så länge sen jag såg lilla knodden för första gången. Och hos syrran var de liv i huset som vanligt, jerry och lilla otto var där oxå. :)
Fick med mig jessicas kvarglömda mp3 och förvånande min kamera, haha visste inte ens att jag glömt den där :P

Och en sväng tillbaka in till stan igen, in på 3 och hämta mobilhelvetet. Kan ju säga att jag o fia i storstan är perfekt. Haha. När den ena kör skriker den andra o tvärtom, kunde ha hänt en del insidenter men som tur var så icke. Haha. Vi borde ta en  tur till sthlm någon dag ;)

Ne, nu ringde mor och tyckte att jag skulle med mig fisen ut så att hon och ariel kunde få busa lite i snön. Där har ni två hundar som bara älskar snö. helt galna. Så måste jag plugga och ta en dusch innan de är dags för sängen.

Kommentarer
Postat av: strå!

Jag vill också ha snö! :( :( :(

2008-11-19 @ 22:47:55
Postat av: Jessi

hahah! jag sa till emma igår att "jag är glad att det inte är jag som åker med till norrköping" =p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback