norrköping

Vaknade runt 11.00, åt lite frukost och tog en promenad till emma. Emma o emelie käka lunch o jag och bella drack kaffe, sen drog bella o emelie. Emma och jag drog till Norrköping. Åkte till johanna och umgicks med henne en stund, så trimmade hon ziza lite oxå, blev något bättre men utan bra redskap är de lite svårt och speciellt med den pälsen ziza har. Så beställde tid för ziza och lajbans hos madde den 8:e dec. Hoppas hon kan göra något sånär bra, fattas ju lite hår här o var pga alla tovor. Men tack för hjälpen strå! =)

Så åkte vi till syster och hälsade på dem. Upptäckte idag vad stora killarna blivit specieltt casper verkade så stor och förståndig. Casper berättade att hans vän bodde på norrköping och emma höll på och garva ihjäl sig. Sen hade camilla köpt dem en varsin choklad julkalender och Hugo ville ha den nu, så sa vi nej och då försökte han med att de var mormor som bestämde de. Haha. Och så sa han, säger jag nej så är det nej. Haha. Snacka om att härma allt man hör :P sötnötter.

Denna dag gick oxå, imorn ska jag gå upp skapligt, ta mig ner på stan och fixa lite sedan blir de jobb 14-20.30 sen ledig i 4 hela dagar, underbart underbart.

På fredag blir de tupperwere party och safiren. På lördag blir de hundvakt och statt :P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback