onsdag

Somnade väl runt 2 inatt, vred och vände på mig i sängen, gick inte alls att sova. Sen ringde klockan 05.30 jobbelijobba. Började dagen med att spilla lite kaffe på vita tshirten och så skulle man på utbildning på eftermiddagen, pinsamt. Haha
Ganska lugnt och skönt, fick ett litet extra jobb mitt i allt ihoppa med kändes skönt. "Hon sa så många gånger, Emma är bäst" Kul att hon trivdes med mig,

Som sagt utbildning på em. Och sen hem och ut med doggarna. Och sen hem, kokade iordning lite risgrynsgröt. Lovade att spara lite till matlåda. Haha ;) Så kom dessan förbi en stund =)

Men annars har dagen varit pest och pina, grymt sjukt vad man kan sakna någon. Är väldigt glad för igår men samtidigt gör de ju aldrig saken lättare. Kollade på sjukhuset förut oxå, en del scener får en att tänka tillbaka, jag vet att man inte ska, men kommer man någonsin komma över vad man gjort? Vad man kunnat haft osv. Det gör mig riktgit ledsen, Kändes riktigt jävligt att sitta här med denna panik, det gör ont, känns som att någon håller i en riktigt stenhårt, ingen luft och bara tårar. Men de är bara att försöka stå ut den stund det håller på, men ibland har man faktiskt lust att ge upp.

Sitter här och kollar på insider, kan man bli lite förbannad eller, ge fan i djuren för i helvete. Sånna människor skulle man vilja göra samma sak med. URK! Ne, fortsätta kolla på galenskapen och bli ännu mer förbannad.

Sovmorgon imorn, börjar ju inte för ens 16.00

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback