people always leave

I fredags jobbade jag till 12.15 så skönt så =)  Sedan blidde de lite fest hos mikis o jimmy, sen iväg till fredrik. Men blev förbannad och gick bort och pratade med jessica ist, råkade hamna där inne på festen men så var de någon brud som kasta ut mig lika fort, borde inte se mig som något hot men men. Var iaf en rolig fredag, eller inte. När man blir kallad för en massa  saker, anklagad för att ha förstört någons liv och så skulle man brinna i helvetet oxå. Blev en sväng på lilla oxå men åkte hem ganska snart.

I lördags åkte jag till norrköping, var på busfabriken med älsklingarna. lugna o fina för en gångs skull :P Haha. Så var vi förbi johanna och martin en sväng oxå. Önskar du bodde här ist vännen. Sedan hem med busfröna till syrran o kolla in deras nya place, så fint så. Sen hem till stan igen, folk ändrade sig fram o tillbaka men tillslut blev de statt med emma och  jessica =) Lika irriterad på allt o alla där så blev hemfärd ganska snart.

Lyssnade föresten på johannas kloka ord, behöver inte personer som ger mig dålig energi i mitt liv så de blev ett sms och tackade för mig. orkar inte höra allt jävla skit om att de är så synd om dig var eviga helg. Det är jag som får leva med smärtan, inte du.

Idag kom ems förbi, blidde lite frukost och en promenad på det. =) Sedan var vi o tittade på söta kissebebisar, ziza och jag får btw utökning i familjen om ca 6 veckor =)

Depp dag. suck. "Jag tycker om dig" har tydligen ingen större betydelse längre, känner mig så fruktansvärt ignorerad. Så den där överraskningen på torsdag kan du glömma, du är inte ens värd ett grattis. Alltid samma visa. People always leave! Undrar om jag hade en dålig karma i mitt förra liv, kanske är så att man förtjänar all jävla skit. vem vet, verkar ju så iaf.

Och det skulle ju bli bättre, men ingen verkan alls, orkar inte. blir att ringa dit imorn. ge mig nått annat.

Kommentarer
Postat av: Strå

Ska du skaffa katt? Eller vad för slags utökning? :)

2008-11-03 @ 11:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback