pucko.

I lördags var de jobb, fest hos fian och statt =) Dåligt med folk, men måste säga att jag hade de ganska bra endå. Träffade sötast ute, och de blidde kanske lite mer än bara prat, så lite förvirring uppstod i min lilla hjärna. Ja men sen blev de nog kanske lite avundsjuka? Känns nästan så när man helt plötsligt faktiskt inte är ignorerad längre, när man vill träffas ist för att prata i telefonen  och när man blir kallad söt igen vilket var ett tag sen nu.

Jaja, igår var de jobb som gällde. kaos. Sen var jag och fixade naglarna igen, 4 timmar omg. Sen blidde de självklart pizza och tv mys med jessi.

Idag är man ledig, ringde  och spärrade telefonhelvetet, tänkte att jag skulle tvätta lite och hittade min älskade mob i byxfickorna, pucko! Haha. Jaja, den är återfunnen och funkar igen så gott folk jag har mitt vanliga nummer igen :D

Sedan bjöd jag mamma o dem på tacos, så himla tråkigt att äta de själv. städat lite o så. blir väl en dusch snart oxå. Imorn är de möte 10 - 14.30 underbart, sedan får jag förhoppningsvis besök, skulle ha blivit idag igentlligen men lite förhinder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback