skrock

Hemma idag med, sovit ganska mycket, fick ju order av stina till de :p
Ja sen har jag ringt på lite extra jobb, eftersom jag får gå ner till 75% på måndag känner jag att jag vill ha något extra jobb, så ringde till 2 st  personlig assistent bolag eller vad de nu kallas för. På de enda hade de inget just nu men skulle skicka in betyg och referenser så skulle de ringa om de fick upp något. Och på det andra jag ringde på ska jag på intervju på torsdag, så får väl hoppas på att hon tycker om mig och vill att jag jobbar :P

Sen gick jag bor till mamsen och sen till fia och fikade en stund, sedan blidde de att dra ett sta med snabeldraken. Fattar inte, de är jag och ziza som bor här men skräp på golvet till tusen varje dag.

Var och käkade hos plastfarmor förut oxå, kom och tänka på skrock, eftersom hon är så skrockfull. Inte väskan på golvet för då blir man fattig, inga strumpor på bordet och inte häller nycklar, får man en tröja utochin får man absoslut inte vända på den och har man glömt något man skulle haft med sig får man inte gå tillbaka och hämta det. å så alla de vanliga, med svarta katten, speglar och stegar. Jag vet inte riktigt om jag tror på det men en sak jag aldrig gör är att lägga nycklar ¨på bordet, bara en vanesak men vet igentligen inte om jag tror på att de skulle ge mig otur.

Ne, dusch och plugga lite innan greys anathomy börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback