söndag och saknad.

Ja igår var de som sagt fest, jessi fyller ju 20 idag, grattis vännen. Hann även bort till cia och gratta henne en stund =) Och så ringde raring, förvånad, så  han kom hit en stund och sedan blidde de statt. Dåligt med folk men men hade ganska trevligt endå eftersom de var många kända ansikten.

Spelade ett litet spratt med födelsedagsbarnet och bad dj:n spela en låt för henne. Överasskad och så hon skämdes. Haha men kul var de.

Insett en sak, igentligen inge bra och träffa någon man tycker om, har blivit lite mycket av de goda i helgen och man vill bara ha mer, så kan bara säga en sak, saknaden är olidlig. Och att få höra "har faktiskt saknat dig" gör ju inte saken bättre. Jag vill verkligen ha mer än detta. Och jag kan ju inte påstå att jag är smart, vet inte vad jag tar mig till om de skulle bli så.

Jaja, bara så att ni vet är min mob mupp igen så ni når mig på den andra för tillfället. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback