thats what friends are for.

jahapp, lunch med mor hos eivor. en promenix med hundarna, sen hem och städa och tvätta lite, som vanligt :P

Sedan blidde de fika på sultans med jessi, emma w, hennes lillasyster och bella. :) Mys. Sen hem till mig o hämta hund och emmas sminkväska, iväg till ett ställe, och sedan bort till jessica och hämta cykeln som hon fick låna inatt. Så blidde de en cykeltur hem och sen iväg till evior och käka mat igen. Ungsstekt lax med stekt potatis, underbart gott. Tro det eller ej men idag fastnade jag verkligen för lax, så gott så gott. Kanske har jag hittat nått nyttigt jag tycker om, hatar ju fisk annars. :P

och så hem och så fick jag besök av en kille från betmarks, så söt så söt. :P Pratade en stund och fick mycket beröm över min lägenhet, tyckte den var så fin och välstädad "du borde vara stolt över att ha det såhär välstädat, inte många ungdomar som har det så" Tackar och tar emot.

Lagt upp lite gamla bilder från mobilen i bilddagboken för de som vill kolla lite :P annars så är de tv jusst nu. Men Warrick på csi dog just :( Tänkte försöka ta mig i kragen och plugga lite oxå eftersom de inte verkar som att man får nå finbesök ikväll inte. Lägger ner detta nu, bara så att du vet. Orkar inte mer skit.

Imorn är de jobb som gäller 13.30 - 20.30, eller först är de någon teater vi ska på. får se hur den är. Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback