Utkast: Jag hatar ...

Jag hatar pengar, de är en sak som är klart. Fan spelar ju ingen roll att jag hade räknat ut och varit duktig, det stämmer ju absolut inte iaf, har kvar typ hälften av vad jag hade räknat ut, så min lista på mat fick bli mini denna månad, och så får mamma ta hand om pengarna så får jag leva fattig som en gris och hur i helvete ska jag kunna ordna julklappar?!! Och gerhard är jag redan skyldig multum, vette fan hur jag ska få allt att gå ihop sig på dessa fjuttiga 75%, varför lever man ens? ÅHHHH!!

Ja annars då, jobbat och ordnat lite ärenden. Nu är de tv:n, men kan inte för fem öre koncentrera mig. Blir nog snart sängen, slippa allt för några timmar.

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

var glad att du har ett jobb ist.

2008-11-30 @ 15:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback