det är dags att tänka efter...

Kunde somna igår utan problem, och sov och sov och sov. Ibland märker man att man behöver sömn.
Ja sen packat, åkte till k-holm.

Iväg till Johanna en sväng, sa hej då eftersom de åker till thailand imorn, de jävlarna ;) Och så fick jag instruktioner hur jag ska sköta katter och fiskar. =) Ska ju bo där under 2 veckor, underbart.

Ja sen hem igen, och sen iväg till fian, kaffe, massa snack och tv i vanlig ordning.

Jätte snällt att du bryr dig, samtidigt fick jag nu en klump i magen, det gör för ont.

en text av, Maria Lindberg - Bound to die, tyckte den är klockren.

It's so easy to say
When I know that you're distant
That I don't care 'bout you at all
But as soon as you're near me
There's a feeling that shouldn't be
There after all

And it's not the right time
But still the right feelings
A passionate streak
Bound to die

You say we've agreed
That there's nothing between us
At least right now you tell me so
But how am I supposed to know
Who I'm gonna turn to
When you kissed me five minutes ago

Ne, godnatt. Först en telefoncigg med makkan. :P Inte trött och nu blev jag orolig i kroppen så hur de ska gå att sova vet jag inte. Men men. Upp 8- halv nio eftersom mor påpekade att hundarna vill ut då. :P Haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback