stör ej...plugg pågår.

Ja, så de kan bli. :P Somnade väl runt 5 inatt, vakna vid 6 igen, la mig i soffan och kolla på tv en stund, sen somna jag om. dödstrött. Haha

Och idag är de plugg som gäller, redovisning imorn och jag längtar verkligen, eller inte. HATAR sånt! Och jag kan inte riktigt komma underfund med hur jag ska säga allt eftersom texten verkligen inte är utformad för mig :P Jaja, de ordnar sig väl. Går väl hem till mamsen och tränar lite för henne, haha. Tycker de är skitjobbigt när man inte vet vad de förväntar sig av en. Vad är rätt och fel? jobbigt. Så måste jag opponera på grupp 7:s arbete, så måste komma på någon smart fråga till dem. suck.

aja, har även beställt lite böcker på adlibris. De krånglar ju bara på bibbland, men en bok har jag lånat ifrån flen eller ja, den kommer förhoppningsvis in idag så jag kan hämta den någon dag.

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback