måndag

Jaha, då va de måndag igen. då...

Vaknade av att telefonen ringde imorse, halv 8, morr. Men de va söt så de gick ju inte att undgå att vilja prata. Haha. Pratade väl sådär en timme typ, sen va de soffan en stund, ringde igen efter ca 1,5 timme, söt igen. Haha. Sen sov jag lite till och så ringde de igen, söt igen. Haha

Tyckte han kan komma hit i helgen och festa lite, men de lät mer som "du kan väl låna bilen och komma till jönköping ist" Det lät lockande må jag säga, komma iväg lite. Jaja, får se hur de blir med den saken.

Ja så har jag bara tagit de lugnt, tänkt plugga. Men vid halv 3 ringer telefónen om jobb på hemtjänsten 16-21. Jag hatar dålig framförhållning, jag måste planera, tackade jag men blev på väldigt dåligt humör. stress.

Slänger i mig lite mat så ska zizan till mamma så de är snart dags att gå. Jag som skulle plugga. suck. Jaja. hinner läsa några timmar ikväll, sen är de föreläsning imorn och efter de ska jag bannemig läsa ut boken och börja på den 3:e och sista.

Återkommer väl om mer ikväll. Har ju ingen bra erfarenhet om sist jag jobbade i laggarhult så vi får väl se hur de går. Positiva emma här. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback