onsdag

tjoo. Sitter hemma hos mor min. Vart ute o gått långpromenad så blidde de korv med bröd. Passade på att måla mina naglar, så nu sitter jag och väntar på att de ska torka så att jag kan gå hem och plugga. För de ska göras idag :)

Så hoppas jag på att sakerna kommer idag och att folk lämnar pengarna så att jag kan hämta ut dem. Så skulle memme höra av sig när hon slutar jobba. Länge sen man träffa henne känns de som.

Kate voegele - you cant break a broken heart

Ja inte så mycket att säga om gårdagen, pluggade mest. Eller försökte iaf. Och ibland blir jag galen på mina djur, fan. Den ena tuggade sönder min starka kortisonsalva, hur bra nu de kan vara på en skala? Och den andra fick för sig att rulla ut hela toalettrullen (en ny framtagen). Suck!

Ne, hemfärd. bye!


Kommentarer
Postat av: Jessi

haha, ibland tycker jag synd om dig.. med tanke på dina djur. =p speciellt inatt.

2009-03-11 @ 12:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback