you cant break a broken heart.

Känner mig som en äkta loser. Ah, thats me.

You can't break a broken heart
so try your best now baby
try your best to break me
you can't break a broken heart

No damage you can do now
I'm immune to you now
you can't break what broke apart

there's nothing you can do to me no more
you can't break a broken heart

Ah iaf, idag stod de städning på schemat. Fixat o klart.
Sen blev de käk hemma hos mamma. :)
Dusch, tv och nu ska de läsas. Föreläsning imorn så lite insatt i vad de handlar om måste man kanske vara.
Så ska boken vara utläst till på torsdag då de är seminarium, så då vet ni vad jag har att göra de närmaste dagarna. Suck jag har verkligen ingen karaktär. Skärpning!

Ja och för de andra tänker jag göra ett nytt försök imorn, några överflödskilon ska bort till sommaren. Så imorn blir de en morgon promenad innan frukost. Kan nog vara skönt faktiskt. Så inge sött o gott i veckorna. De får bli till helgen. Så som de ska vara. och jag ska verkligen försöka lite hårdare denna gång. Sist gav jag upp innan de ens hade börjat. Ni får gärna ge mig en spark i arslet så att jag klarar detta ;)

Ah, ne nu ska de läsas. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback