Can you hear me, can you feel me?

Jaha, känns som en måndag idag, så trött. Inte van med skola på tisdagar :P Haft introduktion till pedagogiken idag, denna gång känns det som att de kanske kommer vara lite mer begripligt. Vi tittade på filmen blåögd, riktigt bra faktiskt. Känns som att det kanske inte riktigt är så extremt här i Sverige men nog allt förekommer denna diskriminering och makt.

Jaja nog om de, hem och tog ut zizan på en promenix, mötte en hel del hundar, men en pudel eller va de nu va, svart och med lugg så att man inte såg ögonen, ziza var riktigt tillbakadragen, vaksam och ville inte alls leka, måste vara att den va just svart och man inte såg ögonen för de kan ju bli osäkra då. För sådär brukar inte hon vara.

Ja sen blev de lunch och ringa lite samtal, försöker få ordning på min ekonomi.
Men just nu blir de nog inte någe extrajobb, känner mig så fruktansvärt osäker och inåt, precis som jag blir när jag inte mår bra. Känner mig bara ivägen, men vet ju att det inte är så men jag blir sån. Vill helst vara osynlig.
Gå i ide skulle jag vilja göra. Kan man göra de? :P

Sitter och lyssnar på Evanescence, länge sen.

Skulle behöva prata med någon, känner inte igen mig själv längre, mina tankar tar kål på mig. Jag har iaf viljan men det finns inga pengar. Jag vill få iordning på min hals, så trött på att vara förkyld och ha ont i halsen, men igen, de finns inte pengar. Ett förbannat stort bekymmer just nu.

ännu en gång kommer detta skita sig, varför lägger jag ner energi. Borde jag inte fatta? det finns ingenting där. Men jag orkar inte igen.

Ne, sova kankse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback