söndag

Denna helg blev bättre än väntat :P Fredagen, låg bara hemma o tråka, kunde absolut inte sova. Men morgonen därpå ringde syrran och ville komma hit =) Fikade lite kaffe och te först, sen blev de en promenad bort till hundrastgården, tränade och busade lite med zizan. Sen tillbaka hem, lagade lite mat och pratade en massa. =) Så blev de att följa med henne hem till k-holm helt hastigt och lustigt =p Hade en jätte trevlig dag med syster yster iaf. Tack tack =)

Så lånade jag mammas bil och åkte vidare till norpan, blev lite filmer och så. Mys. Men förvirrad. Inte som de brukar, de känns fel. Men jag ska sluta vara jag, jag ska vara likadan tillbaka, dags att få kämpa lite för mig med.
Ja idag åkte jag en sväng till min kära pappa, fars dag ju. =) Åkte till lekhuset med vildarna. Lite gnäll o sura miner. Hehe. Pappa tittade på någon söt gungstol till bebisar, och A säger: Någon sån ska vi inte ha, söt men den får vänta tills nästa. och tittar självklart på mig. A tillägger: Men de får vänta några år eller så ;) Haha. Sen hem till pappa och drack kaffe.

A: Vad du har gått ner i vikt emma, syns verkligen.
Jag: Tack tack =)
A: Jaha, är de kärleken lr?
Jag tänker: (Om de endå vore så. Haha)

Ja sen vidare hem till k-holm. Så kom emelie och skulle klippa familjen så jag passade oxå på =) Sen blev de mat och lite tjat och flört så fick jag låna bilen hem till etuna :) Hihi Ibland har man tur. ;p Vilken tur att man har sina föräldrar. Älskar dem, vad skulle man göra utan dem?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback