stand by me.

Ja nu sitter jag här och väntar på en kopp kaffe, händer inte ofta att jag kokar kaffe till mig själv men ibland så. Kaffe är med socialdricka för mig, eller jag vet inte, hemma själv är jag inte alls sugen på kaffe men jag vet t.ex. när man jobbade, då var jag bara tvungen att ha en kopp på morgonen när man kom dit, annars var hela dagen förstörd, konstigt de där :P Och i skolan måste jag med ha kaffe, annars får jag abstinens. Haha

Ja, vart i skolan idag, gick så bra så, men undrar om min lärare tror att jag är stum, säger inte mkt. Ja och nu sitter jag här och väntar på att gerhard ska jobba klart så man kan åka hem till Katrineholm. :)
Funderar på om man ska ta sig till norrköping och fira Hugo som fyllde 4 år igår :)

Borde väl egentligen skriva lite textanalys men fan så tråkigt....

nä. Jag får ont i magen av att vänta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback