sova kanske.

Ja imorse ringde klockan 05.30, gick ovanligt bra att ta sig upp faktiskt =p Göra sig iordning, ut med hundarna och fixade de sista här hemma sen iväg till skolan. Heldag. Kl 15 - 16 där någon gång börjar man bli riktigt jävla slut i huvudet. Hatar dagarna som man går till 16.45. Blää. Sen hem igen.

Mina kära klasskompisar är ju för gulliga, Karin sa när hon kom till skolan "Emma i sommar är de du som kommer till kungsör, så tar vi en dag och vi förhör dig och så ser vi till att min karl är hemma (ska tydligen vara duktig på matte) så han kan visa dig hur du ska göra, så du klarar den där jävla tentan!" Och Carina skulle fixa så att jag får alla föreläsningar (hon spelar in dem) så jag kan sitta och lyssna på och läsa anteckningarna samtidigt. =)

Ja väl hemma var de att få i sig lite mat, ris och fläskfilegryta, mums! Ut med hundarna en sväng sen tog jag bilen bort till M, drack lite kaffe sen iväg och solade en sväng i de där "nya" solariet vid hälsogymmet, dyrt men förbannat bra, tog 17 min eftersom jag solade 14 sist, men jag led de sista minutrarna så tog mig ur 1 min innan typ, röd som en kräfta i ansiktet. Bra emma! =( Häftigt när man kan stå och dansa samtidigt som man solar :P Nästa gång blir de nog att testa de som man ligger i och får vatten på sig. Ja men iaf, sen tillbaka dit och käkade lite popcorn sen var de dags för mig att börja röra mig hemåt.

Väl hemma kom mikis förbi en sväng, så himla kul att vi kan umgås igen. Känns förbannat bra. Och roliga samtalsämnen kommer ju upp. Haha.

Måste ju bara tillägga att ögonen har knappt runnit idag, de enda jag känt av är rinnande och täppt näsa. Värt varenda krona med akupunkturen känner jag! Då har jag bara gått 3 ggr av 10 typ.

Ja, kl 23.30 hoppade jag in i duschen och nu är de väl dags att sova. Klockan ringer 05.30 imorgon bitti oxå. Blää.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback