dan före, dan före, dan före doppare dagen!

En fullspäckad dag, det är härligt de. Har sån energi nuförtiden, men inte gnäller jag, det är ju underbart =) Imorse var jag hos A och fixade naglarna, kom väl hem runt 11, fixade och donade lite hemma. Plockade brynen och systra min vaxade mina ben =) Sen gick vi iväg och solade. Sen hem, så åkte jag och jessica till willys för att handla lite hårfärg.

Sen hem till Johanna och fikade lite. Man förvånas varenda gång över vad de små liven växer, har inte träffat Lukas på ett tag nu, men han har blivit så duktig på att prata, härmar de mesta man säger =P

Sen hem och vidare till jobbet 17-21. Där började jag rensa och dona. Sen hem, tittade lite på tv och sen har jag färgat håret och färgat brynen. Så nu känner man sig lite fräsch. =)

Har börjat läsa "varför gråter inte emma", fick kämpa emot för att tårarna inte skulle komma när jag satt på jobbet. Så himla sorgligt! Handlar om emma som förlorade sina barn max och saga i Arboga för ett par år sedan. Har inte kommit så långt men är redan frälst. Förvånas över hur folk är. Reportrar och journalister som ringer familjen bara en stund efter att det har inträffat, förstår inte att man inte kan lämna personer i sådan chock och sorg ifred, allt för att sälja något smaskigt i kvällstidningarna! Hur kan dessa människor sova om natten? Sen reagerade jag oxå på att ingen talade om för dem att Max och Saga hade avlidit, de fick höra det på radion. Sinnesjukt!

Ne, ska återgå till den spännande boken. Imorgon väntar nya äventyr. Linköping och Ikea med jessica, ska bli skönt att få vara ledig en dag iaf =)

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback