eye of an angel.

I torsdags blev de inte något ikea, inte värt att riskera sitt liv och bege sig ut i snöstorm. Men kvällen hade harrys och Al pitcher att erbjuda iaf och det var riktigt roligt =)

Mådde inte så himla bra igår, men först jobb i hemtjänsten 7-12 och sen som personlig assistent 17-21. Sen var de en lugnt fredag för mig, gick hem och la mig skapligt.

Idag har de varit jobb, vi har städat och bakat. Ska strax tillbaka dit en sväng igen. Tog en dusch förut för efter jobbet blir de en sväng till jessica och statt. Använde julklappen från jobbet för första gången, helt underbar men jag läste inte riktigt innehållet innan men de blev jag varse om jag kan ju säga, SALTskrubb, det sved ganska skapligt på mina händer, men den var så underbar i alla fall så de stog jag ut med, god doft och så är det olja i så man blir len av.

Ne, hinna bort till jessi och lämna lite saker innan jag far vidare till jobbet. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback