sparkle

Idag blev det en sväng ner till biblioteket och träffade 2 kurskamrater för lite planering av fältstudien, kommer nog bli bra de där =)Sen efter någon timme var vi klara och de gick hemåt, men jag satt kvar en stund eftersom jag hade bokat lunchdejt på stan. =)

Så gick jag och mötte min kära vän :) Blev lite paj. Så lite ärenden och sen hem. Väl hemma började jag städa och fejja. Jag tog kök och badrum, de roligaste att städa eftersom man verkligen ser att de blir rent. Men eftersom jag är så förbannat pedant kan det vara lite jobbigt att städa ibland, man börjar på ett ställe och det slutar med att man gnott tamefan överallt. Tog skåpsluckor, kylen, rubbet :P Men det jobbigaste av allt är att man aldrig blir riktigt nöjd. 1,5 h. Sen blev de toaletten och där tog den väl 1 timme till.

efter de blev de lite pluggande. Käk, kycklingsallad. mums! Och så traskade jag bort till Johanna för lite kvällsmys, te, familjen annorlunda och spårlöst.

Nu ligger jag här och funderar lite. hur väl känner man personer egentligen? 1 person jag verkligen inte hade den uppfattningen om snackar folk så himla mycket skit om så jag blir totalt snurrig i huvudet, hade jag verkligen så fel? Ärligt talat så vet jag inte riktigt om jag tror på allt som sägs, nog för att jag vet att personen inte är bra, men absolut inte så som alla snackar, mycket är nog bara gojja.

Ja och nu då, en väldigt nära person till mig, en jag verkligen håller kär, en jag bryr mig om och litar på 110%. Känner jag verkligen personen? Är det jag som har fel? Ne jag fattar inte. Blir lite orolig. Som pink sjunger i sin låt "tillfällig lycka är som att vänta på kniven, för man väntar alltid på att någon ska visa sin mörka sida" Så sant så sant. Det slår liksom aldrig fel, aldrig någonsin.

Ne nu ska jag läsa några sidor och sova sen. natti natti.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad och vem är det du skriver om? Blir så nyfiken! :P

2010-02-02 @ 09:15:23
Postat av: Hanna Runesdotter

Hej! Testa picnik.com. Gratis redigering av bilder och himlans skoj. Beroendeframkallande. Hoppas du hittar. Kram!

2010-02-02 @ 12:36:57
URL: http://www.nogg.se/runesdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback